دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

روش قیمت گذاری نوشتن توضیحات محصول توسط تولید کننده محتوا

۵۳۴ بازديد

روش قیمت گذاری نوشتن توضیحات محصول توسط تولید کننده محتوا

اگر بخواهید یک فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنید، بیش از هرچیزی باید در مورد قیمت و هزینه تولید محتوا یا توضیحات محصولات نگران باشید. در این مطلب می خواهیم ببینیم قیمت نوشتن محتوای محصول چقدر است.

فاکتورهایی که در ادامه بیان می شود بیشترین تاثیر را بر قیمت نوشتن محتوای محصول خواهند داشت.

 

 

کالایی خاص می فروشید یا یک چیز عمومی

اگر کالایی خاص بفروش برسانید به طوری که هر کسی نتواند برای ان توضیحات ارائه دهد باید هزینه بیشتری برای تولید محتوا بپردازید. در این زمان شما به یک فرد متخصص احتیاج دارید و این خود بر قیمت نوشتن محتوای محصول تاثیر گذار است. از این رو باید حساب همه چیز را بکنید.

کیفیت نهایی می تواند بر قیمت تاثیرگذار باشد

قیمت نوشتن محتوای محصول با توجه به کیفیت کار نیز قابل تغییر است. رعایت نکات زیر در زمان تولید محتوا برای محصولات واجب است. این بخش از به نقل از صفحه ای در وب سایت اورتگ در مورد قیمت نوشتن محتوای محصول نوشته شده است.

صداقت با خریداران

یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد در هنگام تولیدمحتوا برای محصولات، رعایت اصل صادق بودن با مشتریان است. این مشتری است که فروشگاه شما را زنده نگاه می دارد، بر فرض که با دروغ و یا پنهان کاری محصولی را به مشتری خود فروختید، با این شیوه طولی نخواهد کشید، که مجبور شوید، در دکان خود را تخته کنید.

توضیحات کافی ولی حداقلی

هیچ شخصی، به خصوص در میان هموطنان ما، علاقه ی خواندن متنی بسیار طولانی در مورد یک محصول ندارد، آن هم در یک فروشگا اینترنتی، بنابراین بهتر است از گزافه گویی بپرهیزید. مشتریان شما می خواهند در مدتی کوتا اطلاعاتی دقیق در مورد محصولات کسب کنند و مختصر و مفید بودن توضیحات می تواند برگ برنده ی شما باشد.

خود داری از توضیحات زائد

برای جلوگیری از گنگ شدن قضیه بهتر است، در مورد همان مثال زده شده در بخش قبل صحبت کنیم. یک فروشگاه اینترنتی دارید و میخواهید با ایجاد محتوای با کیفیت و محتوا نویسی مناسب، به جذب مشتری برای فروش یک مدل خاص از تلفن های همراه بپردازید؛ الزامی وجود ندارد که در مورد ضعیف بودن باطری این کالا به مشتریان خود اطلاعات دهید.

تمرکز بر نقاط ضعف رقبا و نقاط قوت خود

ارائه ی خدمات در فروش شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت، پس بهتر است در هنگام تولید محتوا برای فروشگاه خود، مواردی از این قبیل را نیز دخیل کنید. ارائه ی توضیحات درباره ی خدمات پس از فروش، ارائه ی توضیحات در مورد علت تفاوت قیمت با رقبا، امکان شرایطی نظیر پیشنهاد قیمت رقابتی و مواردی از این قبیل در زمان نوشتن توضیح برای محصولات می تواند در نهایت به فروش هرچه بیشتر شما کمک کند.

نتیجه گیری

همه این موارد را که در نظر بگیریم باید به شما بگوییم قیمت تولید محتوای محصول حداقل 5 هزار تومان به ازای متن هر محصول بوده و حداکثری نیز برای آن وجود نخواهد داشت.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.